Sobre iBit.tv

Aquesta és la plataforma de formació i divulgació audiovisual de la Fundació iBit, una fundació del sector públic de les Illes Balears adscrita a la Conselleria d’Innovació, Interior i Justícia. L’objectiu d'aquesta plataforma és oferir totes les activitats formatives i divulgatives de programari lliure per a petites i mitjanes empreses en format vídeo, per apropar a la potencial audiència de les Illes Balears els diferents actes i esdeveniments que organitzam en aquest sentit.

Així mateix, aprofitam aquesta plataforma per difondre totes les activitats de difusió de les tecnologies de la informació i les telecomunicacions que feim, augmentant el seu impacte a la societat de les Illes Balears.

Aquesta web organitza, presenta i classifica tot el material audiovisual que tenim allotjat a les diferents plataformes gratuites que hi ha a Internet, com Youtube, Vimeo, Blip.tv i d'altres.

La plataforma i la seva documentació està basada en programari lliure i està disponible per qualsevol entitat que vulgui tenir el seu propi canal audiovisual per Internet.